onsdag 6 januari 2010

Kunglig skönsång!

...som tidigare utlovat! Så spetsa öronen och håll i er...för nu blir det svängigt värre när Kungen ger er sin egna tolkning av Melody Clubs låt Destiny calling:


I am, I am, I am, I am, I´m your destiny calling!
Lägg märke till den söta Gene Simmons-imitationen i början...Är det rock´nroll så är det.

*meddelande till mig själv* Komihåg att filma med kameran rakt så att dina läsare slipper att vrida nacken av sig när de tittar på dina filmer.*slut på meddelandet*

Ute är det riktigt kallt och det snöar...och snöar...och snöar. Hur som helst vill jag önska er alla en riktigt trevlig Trettondedag Jul!



Nu vill vi inte ha mer snö, och inga fler helger, tack. Känns som om det har varit helg alla dagar sedan i julas. Nämnde jag förresten att det snöar ute?

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Snö har det kommit här med idag.. Men tur det är lätt snö och minusgrader..

Han är för go Kungen med sina sånger, fast på natten behövs det ju inte sång kanske ;-)

Kram Mia

Mia sa...

Hej! Vad kul att du börjat blogga, kanske du minns mig från AFF?

kungen o majkis sa...

Nattmia: Ja, dagsång är underbart... mycket bättre än nattsång...även om det är bra att han är glad nattetid också ;-)! Kram!

Imsavimsa: Jo, jag kommer ihåg dig :-)! Och jag har minsann varit inne på din blogg några gånger och kikat runt lite, vad stor din kille har blivit, och vad mycket det har hänt :-)!
Kram!