måndag 4 januari 2010

Nattlig konsert.....igen!

Kungen sjöng för oss i natt igen! Mellan klockan 02.00 och 05.30 hade han full konsert, för att sedan sen sova ytterligare en liten pyttig halvtimma. Förstår inte hur han orkar, han sover ju aldrig dagtid efter en vaken natt.
Och lite frustrerande är det ju att man inte kan förklara för honom att det är natt och att man inte sjunger Ugglas Babyboom då...och ingen annan sång heller för den delen...hör du det Kungen?

Stora Kungen ska få flytta till eget rum snart...får se om det kan ändra hans lite ovanliga natt(o)vanor! Rummet är klart, det är bara mamman och pappan som ska vänja sig klart vid tanken först...han har ju ändå sovit inne hos oss i snart 7 år.

Och som utlovat...här är den, min nya mössa:

4 kommentarer:

Karin sa...

åh, en sådan mössa är jag på jakt efter, till johanna. Den är så fin med blomman på...vad tar du för en sådan, bossemor??
kram karin/guild/starmaker :-) .-D

Photo by Maria sa...

Lilla kungen.. Håll konserter på dagtid istället ;-)

Så snygg mössa.. Länkade nyss till din sida till en kompis som är ute efter en mössa till sin dotter.. Jag föreslog att hon skulle titta på dina mössor för jag tycker de är fantastiska..

Kram Mia

Karin sa...

...jag beställer en mössa . jag har lagt in bild och färgerna på "vår" sajt, du vet var..i forumet där. Jag har även skrivit på din sida där. /kram

kungen o majkis sa...

Nattmia: Ja, jag tycker också att Kungen kan hålla dig till dag-konserter...kvällskonserter kan också funka ;-)! Kul att du ville rekommendera mig :-)! Kram!

Karin: Uppfattat :-D! Har varit inne och kikat och I will do my best *håll lite extra tummar åt mig att den plommonröda ska finnas* :)!
Kram!